4 Mart 2016 Cuma

GUCCİ; DIONYSUS 2016



                     
 Hi guys and my blog.
 I couldn't write for long time. But I have returned. 
I want to talk about new trends. First,lets start with bag. 
We call bag it but it totally isnt.It is miracle. 
in Milan Fashion Week 2016,we have seen everywhere. All bloggers and all fashionable people have had it.(This sentence is specially perfect tense.Because that bag is on my dreams and on my mind.I cant stop thinking about it.)After I saw photos ,I started to think that this bag suits my that coat and shoes and I can wear every condition. You knew which bag is. Famous bag is gucci from spring 2016. It has lots of kinds. My favourites are dionysus gg supreme canvas and supreme embroidered and of course blooms printed. Their prices change from 2.700$ to 3.800$. If you think that you buy or you already bought and if you think how to wear it, I have a few ideas for you.
If you ask me, you should wear one colour clothes, from head to toe,if you'll wear blooms printed one. For the other models, I suggest you wear colorful maxi skirts with them. This bag will help you become so chic in your sporty times. Wear it.


  








                                                                                     

Uzun zamandır yazamadım.Ama artık geri döndüm.Yeni trendler hakkında konuşalım istiyorum. Bu ara en çok dikkatimi çeken, arzu nesnem olan çantayla başlayalım. Biz, siz,ben ona çanta diyoruz da.Tam anlamıyla o kadar basit değil. O bir şaheser. Milan moda haftasında onu her yerde gördük. Bütün ünlü bloggerlar ve moda tutkunları hemen birer tane edinmişler bile. Ben hala ona sahip olamadığım için aklımdan ve rüyalarımdan çıkaramıyorum. Moda haftasından gelen sokak stillerini gördükten sonra sürekli bu çanta 'benim şu montuma uyar veya şu ayakkabımla iyi anlaşırlar veya aa valla ben bunu her mekanda her organizasyonda takarım' gibi fikirler dönüyor kafamın içinde.Hangi çanta olduğunu anlamışsınızdır diye düşünüyorum. Bahsi geçen çanta Gucci 2016.Haliyle pek çok çeşidi var. Benim favorilerim supreme canvas, supreme embroidered ve tabiki blossom printed modelleri.Fiyatlar 2.700 ile 3.800$ arasında değişiyor.Eğer almayı düşünüyorsanız,ya da zaten aldıysanız ve nasıl kullanacağınız hakkında soru işaretleriniz varsa, birkaç küçük önerim var.
Bana sorarsanız bu mükemmel çantayı,baştan ayağa tek renk kıyafetle kullanmalısınız,özellikle çiçek baskılı olanı tercih ettiyseniz. Diğer modeller içinse, renkli ve uzun salaş etekler öneririm. Ayakkabıdan yana tercihim kesinlikle makosen ayakkabılar. Bu çanta ile makosen bir ayakkabı Olivia ile Johannes kadar yakışacaklar .En sportif anlarınızda bile bu çanta şık olmanıza yardım edecek. 

Source:gucci,momistadiarisblog,vestiairecollective,tommyton,collagevintage
whowhatwear,vogue
               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder